SEM 2 PUNYA CERITA
Thursday, January 24, 2013 | 11:30 AM | 0 weird people

Assalamualaikum........
Hai kawang2, wahhh lama betul ni tak update blog kat sini :) linduu pulee. hikhik. Okok dah lama punya cerita tk update lah kan. Aku nak cakap ni, emmm macam mana lect aku boleh tahu aku ada blog? Segan silu tau iteww *blushingg* suruh siap promote buat bisnes lagi hehe. Sorry miss. Miss ni comeel, ada lesung pipit lagi. Suka tgok muka dia, dia cantiklah, lagi cantik dari aku. eh? hehe :P melbih jap.

Okkkkokook sem 2 kan, tahun baru pule tu. Biasalah, lepas habis exam sem 1 masatu pun terus tk update blog kat sini. Terus lupa bila dh mula berjinak dgn Tumblr. Padahal apa pun takdak. hehe. Sem 2 punya cerita ni punyalah mencabar. Ok kenapa eh. Sebab mencabar lah. Dengan subjek yg byk tu. Hmm, mcm sem lepas tk byk subjek jek kan.

Aku sem ni taktau lah, asyik malas jek nak pergi kelas, rugi tau! Kadan2 fikir tk patut lah buat mcm ni kan. Kang nnt lect bg nama kat HEA, terus kena tata tertib aku kat sini. Dah susah nak sambung degree puleeee kan. hehe. Mengantuk ni sebenarnya.. Nak tukar Background blog malas pulak. Dah malam. Tunggu ex roommate nak ajar tukar background dia tk ajar2 lagi. Aniiiiiiiiiiiiiiiiisssssssss! dah skype lepastu lupa kan. hmm ok tkpe. aku buat sendiri jea nnt. *Talk to my hand*

Bytheway, esok aku balik. sooo, kerja printing bagai jahit semua aku kena siapkan. Project printing aku kali ni aku kena buat kain yg org bawak pergi pantai tu. Apa nama dia, palazo? pagoda? entah mende ntah. Ala2 mcm tu lah. But lupee nama dia. Hari ahad ni kena cari 20 contoh bnd tu. Alaaaaaamak! aku mana ada time tu :( Dah lah kena jadi dayang cousin aku. Dayng? Ok cerita at bawah.

Dayang tu mende? hehe. Dayang jaga org kawen2. hihi. Okok, aku kena jadi dayang. Kira ala mcm pengapit lah kot time cousin aku kawen tu. Korang tahu kan kalau artis kawen then ada budak kecik 2 org tabur bunga kat depan diorang then pakai gaun bagai tu? Haaa lebih kurang mcm tu lah. But still dnt know how it going macam mana. Tgok jek lah. Kalau ada time aku cerita then aku selitkan sikit gambar2 dan butir2 tu. hehe, gambar aku jek lah tp. Cousin aku amek wedding planner about rm10,000 mcm tu lah. 10,000?!!!! wauu, ini mcm artis ni. Entah bila masa dia collect duit dgn future husband dia tu ntah kan. Dan2 habes gitu jek bila kawen. Baik buat sederhana. Alaa 5000 and above jek habes kan. Ni taktau lah kalau skali campur solek je hapee ok letu. Klau cemtu aku pon nak amek kawen nanti. hahahah! Berangan.

Oklah banyak pulak nak cerita dia ni. Nak tidur, esok ada kelas pukul 8 tepat pg. seronok kan? Ok lah, bye, morninght and Assalamualaikum to muslim :)

Holla! This is my blog. Ini blog suraiza. ok? So be nice on my blog. Don't rude! :) Tak suka tekan button home kat bawah ok? Dah baca please shout kat CBOX! bye :)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Holla! I'm Suraiza Othaman, nice name sweetie :P Hahaha sweet 19 ;) Taken Already. Ehemm ehemm and thanks for read my blog dear. A lot Thanks and do follow ok? Jangan lupa shout sekali kat cbox tau. bye, Levchuu.