Fantasy Theme
Thursday, January 31, 2013 | 11:27 AM | 0 weird people
Assalamualaikum....
Haihhh sekejap tinggalkan alam blogger sbb byk assgnment minggu ni :) biasalah kerj bertangguh kan so banyak lah kerja kena buat huk huk. Taktau nak buat mana satu dulu, kalau dh byk sgt last2 sml malas nak buat hahaha. Bila dh byk byk byk pun malaslah nak buat dan malaslah nak pergi kelas hahaha. GILA! Ini semua POYO! hahaha :P

Ok for this topic aku nak cerita pasal fantasy costume. Fantasy costume aku amek sbg topic ni sbb bulan 3 nnt aku ada dinner so theme fantasy. WAaaauuuu! best memang best tp cost baju fantasy tu mahal. hmmm. Jenuh tau nk cari duit nnt T_T mcm manaaaaaa ni!

aku nsk pakai cemni lah nanti hahaha :D

Kitorang sbg sem 2 dan sebagai junior kat sini terpaksa buat persembahan bila time dinner tu. HAAAA memang seronok lah kan! Kitorang pilih musical utk tajuk kitorang nnt ahahaha. Taktaulah nnt mcm mn. Dah lah diorang tk buat training. Haaa seronok ke. 

Lepas raya cina nnt kitorang kena ada pertunjukkan lah sebelum pergi kat mlm dinner tu. Soo i hope everything its gonna be ok. Aku taknak lah jadi pelakon, aku nak jaga lighting jek nanti. hahaha. baru seronok nnt :D Tk payah nak nayang muka kat pentas nnt. Haihhh malu lah. Aku ni dah lah pemalu habih :D gelak!

Haaa dinner tk jalan lg, so pray the best jea lah. Harap dpt berjalan dgn lancar :) Eh aku nak korang tolong rancangkan aku apa fantasy western sekarang boleh? :) Shout kat box tu, tolong2! pleaaaase! *kelip mata* hehehe. Kalau ada dh baca tu shout tau jgn lupa. And aku nak korang tlg suggestkan baju apa aku nak pakai yg cost tk mahal :) Suggest jek, jika suggestion anda terbaik. Anda akan diberi hadiah yg BAIK! hahaha.

Ok lah dh pukul berapa tk tidur lg, tolong ye :) Ok lah, assalamualaikum.



Holla! This is my blog. Ini blog suraiza. ok? So be nice on my blog. Don't rude! :) Tak suka tekan button home kat bawah ok? Dah baca please shout kat CBOX! bye :)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Holla! I'm Suraiza Othaman, nice name sweetie :P Hahaha sweet 19 ;) Taken Already. Ehemm ehemm and thanks for read my blog dear. A lot Thanks and do follow ok? Jangan lupa shout sekali kat cbox tau. bye, Levchuu.