Dugaan, Keperitan, Kesedihan,
Thursday, January 24, 2013 | 9:32 AM | 0 weird people
Assalamualaikum 
Υα Allah, ini dugaan awal tahun 2013 mungkin yang kau telah berikan kepada kami sekeluarga. Abah, hanya kau seorang shj yg menanggung kesakitan itu. Tetapi riak wajahmu masih mampu tersenyum masih mampu untuk menyelindung kesakitan di dirimu itu. Aku simpati melihatmu Abah, badanmu makin lama makin susut kerana kekurangan selera makan. Kesakitan apakah yg Allah berikan kepadamu Abah.


Aku bersimpati terhadapmu Abah, aku hanya menyembunyikan kesedihan ku ini di dalam hati ku. Aku tidak mahu kau terikut sedih sekali meliha anak2 mu ini menangis keranamu. Aku tahu, kesakitan mu itu telah lama kau tanggung dari aku di sekolah menengah lagi. Ya Allah, mungkin ini memang dugaan yang patut kami hadapi sekeluarga.

Abah. maafkan anakmu ini jika aku sudah menyakiti hatimu. Aku sudah banyak membuat silap terhadapmu, membuatmu susah hati, menyusahkan mu dengan memberi duit perbelanjaan aku ke sekolah mahupun di IPTA sekarang. Aku mengharapkan kesihatan abah yang dahulu datang kembali kepada Abah. Sesungguhnya aku rindu melihat abah yang dahulu, yang sihat tanpa kesakitan, yang kuat kudratmu untuk mencari rezeki2 untuk dirimu dan keluarga
Abah, anakmu disini sentiasa mendoakan kesihatan yang baik untuk dirimu. Mudah2 an selepas operation kesakitan mu itu beransur pulih dengan kesihatan yang baik. Amin Ya Allah..


 


Holla! This is my blog. Ini blog suraiza. ok? So be nice on my blog. Don't rude! :) Tak suka tekan button home kat bawah ok? Dah baca please shout kat CBOX! bye :)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Holla! I'm Suraiza Othaman, nice name sweetie :P Hahaha sweet 19 ;) Taken Already. Ehemm ehemm and thanks for read my blog dear. A lot Thanks and do follow ok? Jangan lupa shout sekali kat cbox tau. bye, Levchuu.