Assignment
Wednesday, January 23, 2013 | 3:02 AM | 0 weird people
Assalamualaikum..
Ya Allah minggu ni serius aku kusut serabut nak buat assignment bagai. Boleh menangis lah kejap aku ni huhu. Yelaa mana tk nangis esok nak balik. Tapi kerja diorang nak tgok next week. Nak buat malam ni semua mana mungkin boleh siap semua kan :( Ya Allah mudahan ka dapat mempermudahkan segala urusanku utk kalini :(

Assignment utk subjek FND kena buat 3d pop up card

Haha kejap lagi dah lah nak tgok cerita Setia hujung nyawa. Pernah tgok tk pernah tgok tak? Haaaaa best tau :) Aku suka tgok cerita tu. Taktau kenapa, sbb cerita mcm tu maybe kalau baca dia pny novel lg seronok lah :)

Haihh printing aku tk buat lagi wehhh. Hmm seronok ke aku. Padan muka aku! Last wek taknak dtg, kan dah kena. Hahahaha, bukan sbb taknak dtg lah. act kitorang dh dtg tau, kat luar kelas dah, buat tahu jek lah. Denga suara lect aku Cik raja nama dia tu terus aku patah balik. hahahhaa amekkau!

Aku taktau lh, this sem aku rasa perangai aku teruk kot, nak tau? No need lah kenapa. Teruk lah, malu lah nak cerita kat sini, sbb sini bukan diari kan. hehehe. Tinggal berapa minggu jek lg nak final weh. nak FINAL!!!!!! cuba sedar tu, buat kerja, rajin sikit jadi org kan. hmmm sumpah takut. Harap takde apa, harap takde repeat next sem. Aku harap jugak pointer aku ok dari sem lepas. Aminnn :)

Ok lah, dah maghrib ni. Nak tgok cerita setia hujung nyawa lagipun xD ok bye2! and Assalamualakum. Wish me have a save journey for tomorrow. Nak balik kan. heee :D

Holla! This is my blog. Ini blog suraiza. ok? So be nice on my blog. Don't rude! :) Tak suka tekan button home kat bawah ok? Dah baca please shout kat CBOX! bye :)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Holla! I'm Suraiza Othaman, nice name sweetie :P Hahaha sweet 19 ;) Taken Already. Ehemm ehemm and thanks for read my blog dear. A lot Thanks and do follow ok? Jangan lupa shout sekali kat cbox tau. bye, Levchuu.