Pengalaman Akhir Sem :)
Thursday, September 20, 2012 | 11:21 PM | 0 weird people
Assalamualaikum w.b.t :)
Alhamdulillah aku dah nak habes sem 1 duduk sini, mudah-2 an aku dapat selesaikan final aku dgn baik dan takde apa-2 repeat or whatever next sem nnt. Mudah-2 an aku dapat dekan this sem, aminnnn :) manalah tahu kan apa yg kita cakap tu akan jadi doa kita :)

Bila dah nak habes sem niaku teringat pulak zaman-2 masa aku mula masuk sini. Mak aihh tepu gila mula masuk sini. haha tapi segalanya berubah bila kita ada kawan :) project aku berlambak tu hah. serious aku cakap banyak jgk guna duit nak akhir sem ni. aku takut pulak kalau-2 duit aku tu tk cukup .aku ni dah mcm segan nak mintak duit dgn parents aku. Yelaaa dari aal sem diorang tanggung aku, sekarang dah dpt ptptn takkan nak mintak lg. nnt diorang ckp apa pulak kan mesti marah. :( 

Hari assesment *taktau eja betol ke tak* nak dekat dah kan. Eishhh serious aku takut kot dgn hari tu. hari kejadian tu aku akan presentation segala kerja-2 drawing-2 aku yg final punya. erghhh sumpah seram >_< papehal korang semua wish me luck ok :) InsyaAllah aku akan buat yg de' best punya dan mudah-2 an aku dpt dekan ke kan :D

Dalam sem ni jgk aku try masuk CBK (Calon Bakal Komander) ok, nak tahu komander dlm apa, komander dlm kesatria yg diwujudkan dalam koko setiap hari isnin. Kalau sesiapa dh masuk u tu diorang tahulah, tp sesiapa yg belum masuk tu korang akan tahu nnt :) Aku mmg try masuk, tp semangat aku sikit-2 mcm patah. faham PATAH SEMANGAT? nak tahu kenapa, dia dlm latihan cbk ni ada lari-2 kawad kena perfect. nnt dia ajarlah kawad tu dlm masa koko setiap hr isnin petang. dia ajar dari awal sem smp nak habes sem then korang kena tekankan pelajaran kawad tu dlm cbk dgn perfect nya!

Aku patah semangat sbb masatu ada test terakhir diorang dalam CBK nak jdk ke BK (Bakal Komander). Bena ni semua diorang uji dr tahap mental korang smp ke fizikal korang mcm mana. kalau kedau-2 tu boleh tahan korang boleh pergi bk. masatu aku test bk, serious penat. Diorang punya uji sumpah mcm kena buli. tp semuatu best, serious best. best sbb apa, best sbb kita dpt pengalaman :) 

Masatu komander-2 ni semua bwk cbk-2 semua masuk test. Ok, diorang punya test masuk padang yg berlecak yg kotor yg busuk tu diorang suruh kawad dulu. Ok takpe, tu aku boleh terima lg lah setakat kasut basah kan. Then dioang boleh pulak suruh baring kat lecak tu yg busuk kotor tu. Diorang suruh buar bumping, then buat fly heli kot tk silap (baring, tgn kaki jgn kena tanah) time tu sakit jgk lah. dah siap ni, komander suruh jogging 3 round dlm satu padang. ok, tahan lg takpe-2. 

Dah siap jogging ada fitness yg berlari bagai buat bumping lompat katak bagailah apalah. Itu seronok lg, last sekali diorang suruh round pecut satu padang sebanyak 5x, tahan tk tahan lah kan. Diorang akan amek 15 terawal yg smp kat komander dulu. Alhamdulillah aku dapat tergolong yg 15 tu tp hampir last lah :D Last test, diorang amek kawad. Kawad aku dah lah sangkut, sangkut. Aku rasa byk yg salah time aku hukum dgn aku buat tu haha. Lantak lah, memang kena marah time tu. Abaikan jek ok. 

Patutnya harini aku ada test lg, tp aku tk pergi sbb bangun lambat. Bagus sght lah tu, smp kelas pon aku lambat pergi. Kelas pukul 8 aku bgun 8.15. haha nak menangis aku kan. Ok, papehal doakan lah aku dapat masuk BK mmg aku nak tp aku tk harapkan sgt. Kalau aku dpt, Alhamdulillah. Kalau tk, takde rezeki. Be chill! Doakan aku (suraiza othaman) dapat jwb final dia, takde yg repeat next sem, mudahan dapat dekan this sem. Amiinnn~

I think smp sini jea aku menaip, nampaknya dh penat.Oklah, Assalamualaikum w.b.t Mulakan hari anda gn senyuman walaupun penuh dgn dugaan :)

Holla! This is my blog. Ini blog suraiza. ok? So be nice on my blog. Don't rude! :) Tak suka tekan button home kat bawah ok? Dah baca please shout kat CBOX! bye :)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Holla! I'm Suraiza Othaman, nice name sweetie :P Hahaha sweet 19 ;) Taken Already. Ehemm ehemm and thanks for read my blog dear. A lot Thanks and do follow ok? Jangan lupa shout sekali kat cbox tau. bye, Levchuu.