Final Exam
Wednesday, September 26, 2012 | 9:12 AM | 0 weird people
02hb-10-2012
BEL 120

04HB-10-2012
VCL 128

06HB-10-2012
VCL 105

07HB-10-2012
CTU 101

Ok, aku punya exam seminggu jea. tp.... Hari presentation final project aku yg lebih. seriously aku cakap, aku dh mula tension tahap apa sekarang. Korang semua doa-2 kan lah suraiza insan yg lemah lg mmg lemah ni tk tahan mata asyik nak tido jea dr dia kna tido jea. Doa-2 kan lah suraiza dapat jawab final exam ni dgn baik. mudah-2 an. Aminnn~~ :)

Haraplah takde subject yg aku kena repeat next sem, sumpah aku cakap aku takut. Perbezaan dia mmg byk gila dari mcm sekolah. Kalau sekolah alaaa boleh rilek-2 lg baca ke tk baca ke class yg tentukan korang. Tapi u punya inal exam korang kna bayangkan mcm periksa besar masa SPM. itulah final exam setiap sem. ffuuhhh! takutnya Ya Allah. bukan takut apa, takut tk dapat jawab then kena repeat next sem. Ya Allah. selisih malaikat 44, jauhkan lah aku dari kena repeat tu aminnn~ :)

Holla! This is my blog. Ini blog suraiza. ok? So be nice on my blog. Don't rude! :) Tak suka tekan button home kat bawah ok? Dah baca please shout kat CBOX! bye :)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Holla! I'm Suraiza Othaman, nice name sweetie :P Hahaha sweet 19 ;) Taken Already. Ehemm ehemm and thanks for read my blog dear. A lot Thanks and do follow ok? Jangan lupa shout sekali kat cbox tau. bye, Levchuu.