YOU'RE MY EVERYTHING
Friday, July 6, 2012 | 7:27 AM | 0 weird people
Assalamualaikum. Bismillahh. :)
Dah lama tk update blog ni, ok firstly nak ucapkan alhamdulillah sbb aku still dpt bernafas lg dalam masa ni :) secondly,nak ucapkan tahniah kat diri aku sendiri sbb dapat masuk Uitm Chendering, Kuala Terengganu in Dip Art and Design AD112 Tekstil :) walaupun tekstil aku ttp kene bersyukur jugak sbb bukan senang nak masuk U tu :) ok thirdly, aku nak ucapkan congrate sbb hubungan aku dgn si dia dah kekal smp 2 tahun :) appreciate gila dgn kesabaran aku tahan segala cabaran :) 

=)

Kali ni aku nak cerita pasal kenangan-2 lama aku masa kat FELC terutamanya :) Seriously aku rindu kat bebudak ni :'( diorang walaupun kawan 2 bulan utk aku, tp diorang plg best aku jumpa. Diorang sekepala ngan aku, aku bukan nak cakap kawan-2 lama aku tk best, aku tk rindu. Ekcelli aku rindu semua orang yg pernah aku kenal :') Termasuk yg baru kenal pon :) 

Zaman sekolah =)

Aku mulakan dari zaman seklah aku, aku kira beruntung sbb dapat sekolah habes smp form 5. Event aku tk pnd mana pon, selalu sej, math fail :D tp dlm SPM alhamdulillah ok jugak result aku. Tk pnd mana tp aku ttp bersyukur sbb ada jugak U yg tawarkan aku masuk tmpat belajar :) Aku rindu masa sekolah ,sbb masa sekolah lah moment plg best. Masa sekolah takde penat mcm kat U, kalau korang penat pon, just penat masa buat kerja sekolah dgn koko jea kan. Class habes smp 2.30. Life university lain, satu hari class smp boleh pukul 7 lebih. Smp malam pon ada class :) So, sesiapa yg still bersekolah tu beruntung lh korang sbb still dipanggil budak sekolah lg. Korang still boleh berusaha lg untuk dapatkan result yg baik dan buat parents korang happy tgok result korang. Sejuk perut mak korang mengandung kan korang :)

First class :)

Last Day :(

Inilah moment plg rindu, sedih, suka. Kenapa aku cakap semua tu, sbb moment tu jarang rasa dekat aku sbb diorang ni tidur sekatil, duduk sebilik, keluar bersama, makan bersama. Jarang nak berpisah. Kitorang mcm siblings duduk dalam tu, siap ada mama :) Untung kitorang tau :) Aku rindu gila moment-2 ni semua walaupun 2 bulan jea kitorang bersama. Ni ada lg 3 orang tu yg tertinggal. Sorry korang sebab aku tk masukkangmbar korang :) Walau apapun aku ttap rindu korang. Rindu semua warga ITU tu except cik Padil hahahaha. (-,,-)V

Ignored muka aku! -..-''

Ini kawan aku kat U ni :) Diorang ni boleh tahan gila-2 jugak. Tapi aku harap diorang ni taklah jumpa kawan baru, lupa yg ada ni. Dulu aku tk suka diorang-2 ni semua sbb diorang bajuet 'HOTSTUFF' hahaha. Tapi bila dah kawan, aku rasa diorang tak hotstuff sbb diorang punya STYLE sendiri :) Style lah! diorang berani pakai apa jea, lantakkan org nak kutuk apa. CUN! :) Style, style jugak kawan. Jangan assignment tk siap ;)

Ok lah, aku rasa dah cukup aku bercerita pjg berjela. Yelaa kan dah lama tk berblogger camnilah byk cerita :) ok cun, masa pon dah cukup. Aku nak tutup cerita dulu. Nanti ada masa aku update lg. Assalamualaikum :)







Holla! This is my blog. Ini blog suraiza. ok? So be nice on my blog. Don't rude! :) Tak suka tekan button home kat bawah ok? Dah baca please shout kat CBOX! bye :)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Holla! I'm Suraiza Othaman, nice name sweetie :P Hahaha sweet 19 ;) Taken Already. Ehemm ehemm and thanks for read my blog dear. A lot Thanks and do follow ok? Jangan lupa shout sekali kat cbox tau. bye, Levchuu.