NEW YEAR, NEW JOB. GREAT JOB.
Saturday, January 7, 2012 | 11:33 AM | 0 weird people
wuwuwuuu. dah new year ken? tak sedarlah ken. (: okayy, firstly. Alhamdulillah, saya smp jugak jejak kaki kat 2012 maka tuhan menyuruh saya untuk kembali kepada dia dan sentiasa jaga hubungan dengan dia. *thinking* okayy. sebenarnya dah kelu jari nak taip apa *sengih* biasalah dah lama tak taip kan. asyik memanjang carik blog skinz yg sesuai tak jumpa-2. *peace* okayy, jangan gelak. saya seronok benda mcm tu semua *sengih tunjuk gigi* harini dan kali ini saya nak jagakan bahasa saya kat dalam blogger ni. azam baru. peacd (Y) 

okayy, new year new job ken? wahhh. job? *jengjengjeng* okayy, saya suka. >_<  kerja tk besh mana. Ekcelly, kerja KFC fast food jea. *sengih lagi* nak dinner plate dtg jumpa saya. haha. okayy, cukup. ;) korang semua jangan pandang serong okayy. asalkan saya mencari kerja yang halal. right? *angguk siket* 

dapat kawan baru. abaikan muka saya. ;O

okayy, mcm kerja kilang ken baju? haha. okayy, cukup. ekcelly saya seronok kerja kat situ. ;) memang seronok bila dapat kawan baru. procuder kat situ plg benci, mekap. mekap mekap mekap. tak nampak, tacap. bibir tak merah, tacap. okayy, tacap-3 smp dapat 3 inch. hehe *joke* okayy tak. memang mcm tu procuder dia kene mekap. walaupon korang kerja csc bhg nyapu sekalipon, bhg back up sekali pon. mekap mesti kene ada untuk jaga penampilan. so, saya mekap kerana terpaksa. okayy? jelas. bagus. *kenyit mata*

okayy, kali ni saya harap saya dapat kerja lg bagus kat situ smp dapat sambung belajar. mudah-2 ann dikabulkan saya dapat belajar. aminnnn~~ insyaallah. mudah-2 an jugak result bagus. (Y) okayy, rasanya takde apa nak cakap otak dah hang. dah lama ken tak update. (: sorry, saya bukan popular lg pongg nak update blog. peace (Y) Assalamualaikum.


Holla! This is my blog. Ini blog suraiza. ok? So be nice on my blog. Don't rude! :) Tak suka tekan button home kat bawah ok? Dah baca please shout kat CBOX! bye :)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Holla! I'm Suraiza Othaman, nice name sweetie :P Hahaha sweet 19 ;) Taken Already. Ehemm ehemm and thanks for read my blog dear. A lot Thanks and do follow ok? Jangan lupa shout sekali kat cbox tau. bye, Levchuu.