FREEDOM BABE
Thursday, December 1, 2011 | 7:13 AM | 0 weird people
apa mcm periksa? best? periksa sudah habes bro. hahahaha. haihhh -.-' mmg dah habes pon. SUKA. SERONOK! tapiiiiiiiii, risau ngan result. YA ALLAH, tololnglah aku YA ALLAH. mudah-2 an aku dapat kejayaan yang baik yang boleh bwk pergi mana-2 unutk smbung belajar YA ALLAH, mudah-2 an jugak keputusan aku tu dapat bahagiakan mak bapak aku. aminnnnnn~~

haaaa. korang semua apa cerita lepas exam? haaaa, mesti dok terkangkang kat rumah makan tidok kann? aku dah hagak dah. :P korang baik kerja lah, tak pon paling kurang korang kemaslah apa yg patut buku-2 yg tak guna masuk dlm kotak. kertas, nota-2 masuk dalam kertas. lepas tu ikot korang lah nak recycle ke atau nak simpan dalam stor kann (: ikot korang punya cadangan lahhhh. jangan ikot mcm aku. aku kalau boleh semua nak simpan buat kenangan. kasut, baju, tudung, kalau boleh kelas pon nak amek buat kenangan. :P


aku sekarang ni tgah otw nak kemas-2 kertas semua. otw lah sgt kot, tak tahu baru masukkan seciput jea dalam kotak tu. :P haha. jangan tiru mcm saya yee. :D segala mcm meja semua nampak serabot jugaklah. tak tahu nak kemas mana satu dulu. :D keliru sudahhh. haha. 


baru dapat dua kotak jea setakat ni. satu kotak kecik pon dah seringgit. hapalah. kalau 50cen takpe aku terima jugak. iniiii, alahai. kecik seringgit. aparaaaaaaa. takpelah. dah beli pon kennn. nak buat camne, layankan jea lah. haihhhh -.-'' tapi dalam tu semua kosong bebeno. apa ado? haha. besok kot aku mula kerja pemunggahan semua. aishhh. mcm perd lah pulak. tahulah tadi last jawab perd. ngeh-2. okayy, lg satu. duduk rumah sebelum dapat kerja tu, tolong-2 lah eaa mak bapak korangg. buat rerajin siket. mcm tulah namanya nak eratkan silaturrahim antara keluarga. cuba renung-2 kann, dan selamat beramal. ASSALAMUALAIKUM. (:


Holla! This is my blog. Ini blog suraiza. ok? So be nice on my blog. Don't rude! :) Tak suka tekan button home kat bawah ok? Dah baca please shout kat CBOX! bye :)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Holla! I'm Suraiza Othaman, nice name sweetie :P Hahaha sweet 19 ;) Taken Already. Ehemm ehemm and thanks for read my blog dear. A lot Thanks and do follow ok? Jangan lupa shout sekali kat cbox tau. bye, Levchuu.