PEPERIKSAAN SPM HAMPIR KE PENGHUJUNGNYA
Tuesday, November 29, 2011 | 8:36 AM | 0 weird people
ASSALAMUALAIKUM W.B.T
hai you all, sorry, baru buat blog baru. hahahaha. haihhh -.-' yang lama entah ke mana menghilang. hfffft! padan muka. ehh, sedar tak sedar, SPM nak end pon kenn? akulah batch nyee. haha. hampeh, sempat buat blog. mudah-2 ann ada A bila aku dapat results. aminnnn~~ ehh, kenn? nak habes ken? lepas ni batch SPM 2011 freedom lah jawabnya enn. takde lg lah tanggung beban kat otak utk sekolah menengah punya hewhew :'> tak tahu yang kolej-2 punya dah lama menunggu. :D apa cher korangg lepas SPM ni? kerja ke atau terkangkang duduk kat rumah besarkan badan? hahaha. better korang buat keputusan carik duit dulu sebelom tggu result ni. jangan nak tggu mak bapak korangg jea yang tanggung makan korangg. lepak lah dia. sekurang-2 nya korang kene bantu jugak keenn apa yang patot tu? :) aku just bg cadangan jea. terpulang korang lah sama ada nak follow ke tak. :) okayy? rasanya takde apa kot nak diboraknya. 


aku sajee bg gambar ni sebab nak suroh korang renungkan masa depan korang mcm mana nanti. (: have done. tu aku tgah merenung lah tu mcm mna. eishhh :'> tp macam tggu laki pulang jala ikan kenn? hahaha. okayy lah. have a nice day you all. ingat! to BATCH SPM 2011 termasuk aku sekali. yang dah nak last paper, berjuang lah sehabes baik untuk masa depan korangg. lepas ni kalau korang sambil lewa, korang akan menyesal. baru korang tahu nasib korang. ehh, aku ni mcm cakap ngan cermin pulak? haha. peringatan untuk aku jugak tu yaahhh! :D babai. assalamualaikum.




Holla! This is my blog. Ini blog suraiza. ok? So be nice on my blog. Don't rude! :) Tak suka tekan button home kat bawah ok? Dah baca please shout kat CBOX! bye :)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Holla! I'm Suraiza Othaman, nice name sweetie :P Hahaha sweet 19 ;) Taken Already. Ehemm ehemm and thanks for read my blog dear. A lot Thanks and do follow ok? Jangan lupa shout sekali kat cbox tau. bye, Levchuu.