GUA PALING SAYANG CINTA AND ALL ABOUT LOVE. :-*
Tuesday, November 29, 2011 | 9:26 AM | 0 weird people
haaaaaaaaaaaaaaaaa. apa? pelik letuww dengan tajuk tu. hahahaha. kann-3? cakap jea lah, aku tak kesah kot. :P korang nak tahu ke aku sayang cinta kat sapee tu? ehh, of course kat Allah s.w.t tu yang pertama dan terakhir untuk aku. :') alhamdulillah. tapi ada jugak yang lain. ada yang aku sayang gila. haaaa? nak tahu tak? jom search bawah-2 ni. pergi kat bawah tau. korang mesti berdebar punya lah. haha. :D apakah dia? jommmmm...
|

|
|
|

|
|
|
|

|
|
|
|
|

|
|

|
|


|
|
|
|
|
|


|
|
|

|
|
|
|
|
\/

haiii. maaflah. saya ni pemalu siket. hikhik. ;)

haaaaaaaa? apa tgok-2? nak amek letuww. hikhik. nilah yang aku cakap tadi. sayang gila kat menatang ni. gemok kann? mmg nama dia gemok pon. haha. haihhh, untunglah kau gemok, GLAMOUR masuk blogger smp tahu. ni pon sbb aku sayang kau. hikhik. choww! assalamualaikum :'>


Holla! This is my blog. Ini blog suraiza. ok? So be nice on my blog. Don't rude! :) Tak suka tekan button home kat bawah ok? Dah baca please shout kat CBOX! bye :)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Holla! I'm Suraiza Othaman, nice name sweetie :P Hahaha sweet 19 ;) Taken Already. Ehemm ehemm and thanks for read my blog dear. A lot Thanks and do follow ok? Jangan lupa shout sekali kat cbox tau. bye, Levchuu.